Direct naar de contentDirect naar de footer
Hollandse Party
Nachten

Hollandse Party

Een gezellige Hollandse feestavond op de dag van aankomst met diverse Hollandse artiesten, inclusief een diner en drankjes (binnenlands gedistilleerd). Na afloop blijft u heerlijk slapen en de volgende dag geniet u van een ontbijt.

  • Vrijdag 18 september & vrijdag 12 december
  • Prijs o.b.v. twee volwassenen per kamer en o.b.v. beschikbaarheid.
  • Prijs is exclusief € 2,50 p.p.p.n. toeristenbelasting.
  • In de winterperiode van 1 november tot 1 april hebben hotelgasten de gelegenheid om een kleine wandeling te maken in het voorste gedeelte van het vogelpark. In de weekenden en de schoolvakantie is het hele park geopend.

Belangrijke informatie

  • Parkeren is gratis bij Hotel Avifauna
  • Prijzen zijn inclusief € 2,50 toeristenbelasting p.p.p.n.
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis in het hotel
  • 15:00
  • 11:30
  • Annuleren kan kosteloos tot 24 uur voor aankomst (Afwijkende voorwaarden kunnen van kracht zijn bij suites)

Let op: dit arrangement is beperkt beschikbaar.

Is uw gewenste datum niet meer beschikbaar? Selecteer dan een andere datum.

Let op: dit arrangement is beperkt beschikbaar.

Hollandse Party

Dit arrangement bevat:
  • 1x Hollandse Party
  • 1x overnachting
  • 1x ontbijt
  • toegang tot het vogelpark
De geselecteerde datum is niet beschikbaar voor het gekozen verblijf
De geselecteerde datum is niet beschikbaar
De geselecteerde datum is niet beschikbaar voor uw opgegeven reisgezelschap of verblijfsperiode
Vanaf
143,00
per persoon (o.b.v. 2 personen op een kamer)
Kosteloos annuleren tot 24 uur voor aankomst (Met uitzondering van non-refundables)

Hotel Avifauna

Hotel Avifauna ligt aan het gelijknamige vogelpark. Een unieke en bijzondere locatie midden in het Groene Hart van Zuid-Holland.
Reviewz
Gemiddelde score:
8,4
2654 beoordelingen
Nicolette
Hotel Avifauna 
Top hotel !

Heerlijke kamer, fijne omgeving, prachtige natuur in het vogelpark. Restaurant was geweldig heerlijk gegeten. Ontbijt als het druk is iets te weinig ruimte , maar geduld helpt. Nu was het weer goed, maar bij kou en regen lijkt het me toch niet tof om steeds naar buiten te moeten voor receptie en restaurant. Maar we hebben genoten hoor.

TripAdvisor

Impressie van Hotel Avifauna