Direct naar de contentDirect naar de footer
We zijn open!
We zijn open!

Geopend

Wij zijn heel blij dat we onze gasten nog steeds mogen verwelkomen. Op deze pagina leest u alles over de maatregelen rondom het Corona virus.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Toegangsbewijs

Per 25 september dient u in het bezit te zijn van een toegangsbewijs.
Dit kan doormiddel van een vaccinatiebewijs, een negatieve test (max. 24 uur oud) of bewijs van herstel (max. een half jaar oud) via de QR-code. Via de website Testenvoortoegang.nl kunt u een afspraak maken voor een coronatest. Een zelftest is geen geldig bewijs.
Daarnaast vragen wij aan onze gasten om ook een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

Wij begrijpen heel goed dat u zich afvraagt op welke plaatsen u een toegangsbewijs nodig heeft. Deze zijn als volgt:

Toegangsbewijs verplicht:

  • À la carte restaurant (wegrestaurant), het ontbijt is hier ook een onderdeel van
  • Parkrestaurant, hier verzorgen wij onze live cooking brunch en buffetten
  • Zelfbedieningsrestaurant de Lepelaar
  • Hotelbar
  • Rondvaartboten
  • Casino
  • Bijeenkomsten/ vergaderingen
  • Exclusieve partijen zoals verjaardagen, familiedagen, huwelijken etc.

Toegangsbewijs niet verplicht:

  • Vogelpark
  • Hotel

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Vogelpark
Het vogelpark is tot en met 25 januari gesloten voor zowel hotelgasten als externe gasten.

Eten & drinken

Ontbijt
Het ontbijt kunt u afhalen in onze hotelbar tussen 06:30 uur en 11:00 uur.

Restaurant
Onze restaurants zijn helaas gesloten.

Roomservice
Roomservice is mogelijk, wij brengen hiervoor op dit moment geen extra kosten in rekening. Roomservice kunt u bestellen van 17:00 uur tot en met 21:00 uur.

Fitness

Onze fitnessruimte is geopend van 07:00 uur tot en met 23:00 uur.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Nee, helaas zijn onze restaurants gesloten.

Is de hotelbar geopend?
Nee, helaas is onze hotelbar gesloten.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt nog steeds een kamer bij ons boeken.

Is de Live Cooking open?
Nee, helaas zijn onze restaurants gesloten en kunnen wij ook geen Live Cooking verzorgen.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Is het vogelpark geopend?
Nee, helaas is het vogelpark gesloten.

Is het casino geopend?
Nee, helaas is het casino gesloten.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 17 januari 2022