Direct naar de contentDirect naar de footer
We zijn open!
We zijn open!

Geopend

Wij zijn heel blij dat we onze hotelgasten nog steeds mogen verwelkomen. Zoals u wellicht weet is ons hotel nooit dicht gegaan voor overnachtingen. Op deze pagina leest u alles over de maatregelen rondom het Corona virus.

ZEER BELANGRIJK!
Heeft u verkoudheidsklachten zoals neusverkoudheid, loopneus, niezen, keelpijn, lichte hoest of verhoging hoger dan 38 graden Celsius? Dan vragen wij u thuis te blijven en niet naar het hotel te komen.

Tijdens uw bezoek is het van belang dat u de instructies van onze medewerkers opvolgt. Wij vragen daarnaast alle gasten en medewerkers van ons hotel onderstaande voorzorgsmaatregelen nauwlettend op te volgen:

Overnachten

Onze kamers worden elke dag professioneel schoongemaakt en de deurklinken van alle deuren in ons hotel worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Al onze medewerkers wassen elk uur hun handen.

Eten & drinken

Ontbijt en diner
Het is helaas niet mogelijk om de ontbijten en te dineren in ons restaurant. Ook mogen wij geen roomservice aanbieden. Wel bieden wij een ontbijtpakket aan. Indien u uw bestelling op een formulier doorgeeft bij de receptie, dan kunt u deze tussen 6.30-10.00 uur afhalen in onze hotelbar. Diner kunt u bestellen via Valk to Go. Deze kunt u tussen 17.00-20.00 uur afhalen in het á la carte restaurant.

Room service
Helaas is roomservice momenteel niet toegestaan.

Live Cooking en Van der Valk's proeverij
Helaas kunnen wij op dit moment geen Live Cooking of Van der Valk's proeverij aanbieden.

Fitness

Onze fitnessruimte is helaas gesloten.

Veelgestelde vragen

Kunnen we weer in het restaurant eten?
Nee, het is helaas niet mogelijk om in ons restaurant te eten.

Zijn mondkapjes verplicht?
Mondkapjes zijn verplicht in alle openbare ruimtes.

Welke veiligheidsmaatregelen hebben jullie getroffen?
Wij hebben een groot aantal maatregelen getroffen. Onze ruimtes worden dagelijks professioneel schoongemaakt. Deurklinken worden meerdere keren per dag schoongemaakt. Wij wassen elk uur onze handen. Ons restaurant is opnieuw ingericht zodat u meer ruimte heeft en met minder mensen aan het eten bent. Hiervoor maken wij gebruik van een reserveringssysteem. Op verschillende plekken hebben wij handzeepzuilen geplaatst zodat u snel en eenvoudig uw handen kunt wassen.

Kan ik weer een kamer boeken?
Ja! Wist u dat ons hotel niet dicht is geweest? U kunt nog steeds een kamer bij ons boeken.

Is de Live Cooking open?
Nee, vanwege de gezondheidsvoorschriften van de overheid kunnen we op dit moment geen Live Cooking aanbieden.

Is het mogelijk om gebruik te maken van faciliteiten zoals een (elektrische) fiets huren bij het hotel?
Ja, hotelgasten kunnen deze reserveren via onze receptie. Elk hotel heeft mooie fietsroutes (20/40/60km) van de omgeving voor u klaar liggen.

Is het vogelpark geopend?
Nee, helaas is het vogelpark gesloten.
Wanneer u een kamer boekt tijdens de sluiting van het Vogelpark is entree niet inbegrepen. Wilt u gebruik maken van het hotel en de parkfaciliteiten hou dan de website in de gaten om te weten wanneer dit weer mogelijk is.

Is het casino geopend?
Nee, helaas is het casino gesloten.

Bovenstaande maatregelen zijn van toepassing tot en met 2 maart 2021.

Met gastvrije groet,
Familie van der Valk & medewerkers
Versie 13 januari 2021